Мій посткроссінг – найкращий! :)
Обмін листівками (postcrossing) захопив мене на початку цього року. Почалося це з мого знайомства з листівками Наталії Мощенко. Її стиль зачарував мене раз і назавжди. Я замовила листівки, і вона запитала мене: «А ви посткроссер?». Я відповіла, що ні, і задумалася.
Написала своїй невістці, від якої чула чимало захоплених відгуків про листівках, які вона знаходить у своєму ящику. Ірина пояснила мені що і як, і понеслося.
В цей же час я почала активно пропонувати листівки Наталії Мощенко в соціальних мережах вконтакте і facebook. Є у мене одна така риса – як бачу щось чудове, про який мало хто знає – не можу пройти повз!
Ми з дочкою зареєструвалися в українському посткроссинге і радо демонстрували прийшли листівки всім знайомим.
В цей же час я відкрила магазин. Спочатку він називався «Авторські листівки для душі і postcrossing». Але з часом назва трансформувалася в «Листівки для душі». Це назва просто виникло в мені і розквітло квітами з першими думками про магазині. Пізніше, коли я робила аналіз цієї назви – виявилося, що чимало магазинів тим чи іншим способом використовують сполучення «для душі». Але було вже пізно, та й назва мені дуже симпатично.
В один прекрасний день український посткроссінг видалив мій аккаунт без можливості відновити або відкрити інший. Справа була в тому, що в описі моїх інтересів я вказала назву мого інтернет-магазину. Щож я їх розумію.
Я не дуже розбираюся, але, мабуть це пов'язано з IP адресою, бо як акаунт дочки теж був видалений. І ми залишилися без посткроссинга.
Спочатку, я цього навіть не помітила, потім ставало все сумніше і сумніше. Міжнародний посткроссінг не приносить швидких дивідендів. Все дуже здорово, але доводиться чекати дуже довго.
З часу відкриття магазину минуло пів року. Для мене це перший проект. У мене не дуже багато досвіду. Я багато відкриваю для себе донині. І ось одне з відкриттів: коли мені доводиться дзвонити вам – моїм клієнтам, ви цього ради і я відразу починаю розуміти вас набагато краще! Мені завжди здавалося, що клієнтам не подобається, коли їх турбують. Люди заповнюють форми, оплачують квитанції і чекають листів. Але ні! Посткроссерам завжди є що сказати! І вони хочуть це робити!
Еще я понимаю, что ваш заказ – это кредит доверия. Есть немало посткроссеров очень недовольных качеством открыток. Есть большое недоверие новым магазинам, которые, по выражению одного посткроссера, «растут, как грибы после дождя». И это останавливает покупателей, которые не хотят рисковать, а попросту разочаровываться. Потому как красивая картинка не гарантирует, что открытку приятно держать в руках.
Так и появилась идея посткроссинга между магазином «Открытки для души» и посткроссерам, которым нравятся мои открытки!
· Я хочу понимать вас лучше!
· Я хочу получать открытки по Украине!
· Я хочу, щоб наше спілкування було приємним і безпечним!
Напишіть мені і я відповім вам! Детальніше про проект «ПОМІНЯЄМОСЯ» читайте тут!
Добра вам і тільки гарних вражень!
- How to make an order on the site "Сards for soul"?Step-by-step instructions for English-speaking customers.How to make an order on the site "Сards for soul"?
- Як переглянути на сайті «всі листівки»?Відповідаючи на численні запити, написала коротку інструкцію.Як переглянути на сайті «всі листівки»?